7/25/06

Time for a new CD

The day has finally arrived!!! Our new CD "We Can't Stand Sitting Down" is out in stores nationwide TODAY. Amazing. We are obviously very excited. I just got home from playing an awesome show in Tucson. Tucson brought their A game tonight and Phoenix will have their work cut out for them to match the intensity that Tucson had. It was so fun.

We are playing in Peoria, AZ tonight for the hometown crowd so that should be great. If you haven't pre-ordered the CD yet, you don't have to. You can now go buy it just about anywhere. :) It should be cheap the first week so get it soon and be a part of the SK invasion.

It's a great day to release a CD...
adam.

116 Comments:

Anonymous ><>Jessica said...

I LOVE the NEW CD!!! You guys did a GREAT JOB!!!

><>Jessica

6:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

I LOVE THE NEW CD TOO!! IT ROCKS MY SOCKS OFF!!!! :)
GOOD JOB GUYS!

7:23 AM  
Anonymous skfan4life said...

You guys, the concert in Tucson was awesome!!! Thank you for signing my poster and cds!! And Adam, thank you for asking me how long i have had my wristband! lol.. it was SUCH an AWESOME concert last night!!!!!!
I love you all so much!!!!!!!
God Bless!
And thank you guys for giving everyone a free album! :)

7:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

I guess the concert was good!! Haha
Hey! Skfan4life-did you check out oneaccord??
How did you like them??

9:04 AM  
Anonymous skfan4life said...

Yeah It was soooo Amazing!! :)

I couldn't find a website for oneaccord..is there one? Thanks! :)

9:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

No, they don't have one!! It's only their myspace!! They are suppose to have one at northcentral.edu
but it just sends you to their myspace! They are a really nice band! I talked to them at my camp! And they
are super nice and talented!! :)

10:03 AM  
Anonymous skfan4life said...

cool, I'll try to ask my mom to unblock myspace so I can see them. :)

10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey who is going to the concert tonight in Peoria,AZ???

11:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

How do you unblock Myspace?? I want to see if they have an email address and talk to them!!
Cause they rock

12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

How come Myspace is blocked on your computer?

12:22 PM  
Anonymous skfan4life said...

^^^I wish i was going but i saw them yesterday:) ^^ i'm not sure how you unblock it. ^It's blocked because my mom doesn't like some of the stuff that's on it but If I ask her to unblock it for a band she probably will :)

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cool. Cool! I want to see Sk again too!! I saw them like a month ago!! And they rocked!

1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yeah they are AWESOME! I love them so much! does anyone have a fav. person in the band?

1:48 PM  
Anonymous skfan4life said...

I don't know,I LOVE them all but I really like Adam. I mean I don't have a crush on him, but he's just SUCH a GREAT guy. I really admire him. I like Jordan too I think we're alike in some ways.. :)But like I said i admire and love everyone!!

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

I like Jordan! (Babe!) Acctually I like them all!!

2:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey!! It the same person as the last comment thing!! My fav. is Brian!!

2:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

**Lol I like Brian (total cutie) but on the other hand I love them all they are a really great band and I love their music and what they do for God. they are awesome!**

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

**Lol I like Brian (total cutie) but on the other hand I love them all they are a really great band and I love their music and what they do for God. they are awesome!**

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

**Lol I like Brian (total cutie) but on the other hand I love them all they are a really great band and I love their music and what they do for God. they are awesome!**

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yeah, he is cute! I love to watch him play!! It's so great!! They are so awesome guys!!
and are super talented!!! They are rockin for God. :)

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yeah. if they were all one person I would SO ask them to marry me! Lol =)

3:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

I KNOW!! Haha!! Are they all married??

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

And how old are they all??

3:50 PM  
Anonymous Kacie said...

I could not wait to get the cd!!! I got it to day and i was so excited. It is awsome!!!!!!!!!!!!
My mom even likes you!!!! And that is a suprise cuz she doesn't really like Hawk nelson and you guys ae simular!!!! I got the cd around 3:00pm

4:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Umm... Adam is married and he's 24 or 25. Brian is 22 or 23 and he's engaged. Cody is married and 22 or something and Jordan is around the same age as Cody and Brian and last time i checked I think he has a girlfriend not sure though if he's married or not...

4:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

oohh!! cool. cool. So, I have a really cool band you should check out!! the are called
oneaccord! They came to my bible camp....they're a p & w band!! they are awesome.
www.myspace.com/oneaccordncu
CHECK THEM OUT!

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

ok! sounds good! i will check them out when I get the chance! =)

5:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cool cool!!!! :)

5:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

So yeah i will for sure check them out! Have you seen Stellar Kart in concert yet or have you seen them already?

5:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

I've seen Stellar Kart in concert it was amazing!! Do you mean have I seen oneaccord??
If you do I did see them at my Bible camp!! Have you seen Sk in concert??

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

I got the new CD today!!! I love it!!!

6:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

yeah i've seen them! they were totally AWESOME! I saw them last week and I got their album on Wednesday! almost a whole week before it came out! i was so exited when I bought it at their concert! and I got a poster and they signed both the poster and the CD! and I got to talk to them for a little! it was the best day of my life and I can't wait till I see them again!.... When did you see them last? =)

6:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

I saw them in June! AT a coffeehouse!! I talked to them had them sign a t-shirt and poster!
I was so close to them while they were playing! if I would have put out my arm I would have been touching them :) Brian jumped off the stage and plowed me over! I touched adams hand! and he took someone's (from the band!) and sprayed it all over! (got in on my face!) It was the best day
of my life!! I totally was in love w/ Jordan after that!! Haha :) It rocked!

6:48 PM  
Blogger brianstellarkartfan25 said...

adam is married he is 25 yrs old
cody is 24ish and is married
brian is 23ish
jordan is 22ish has a gf i think



is brian really engaged ??? :(

how did u hear????

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi


Really.... I mean... Hi

7:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Just got my new CD. SK couldn't have timed that more perfectly. I pre-odered my CD June 9th at the Big Ticket Festival in Gaylord, Michigan and it came the exact day that the CD was to be in the stores, July 25th, Today! I am listening to it right now and every song is great and has a messege. What a great CD, SK! Thanks for your great performance at Big ticket. My son and I both loved it. It was also nice meeting you at the booth before the concert, Brian. You know that your interest in talking to people will sell CDs and win souls. Awsome job and God bless you guys!!!!

8:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Well if you read the thanks on their new album, on Brian's section it says thanks to his fiance sarah. so he's engaged to a girl named Sarah... I hope that they have a wonderful life together =)

8:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

**That's great how you saw them in June! and same here I was like 2 feet away from Brian! I almost touched his hand but it was too late cause he had to start playin the bass. ever since he was that close I fell in love with him too. Lol. =)**

8:34 PM  
Anonymous Brianna said...

O my gosh!!!! guess what I just found out? well first i just realized that I have the same B-Day as Jordan!!!! that's so awesome! man I wish mine was the same day as Brian's but oh well... =( but also i found out that my best friend's brother went out with Adam's sister in highschool sometime!!!!!!!!!! man I was so speechless when I heard that!!!!

9:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

I know it was so awesome seeing them!! I know they're such babes! :)

7:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey here is the link to check out the music video for Activate!! They look so cute
in their sweaters!! :)
http://www.gospelmusicchannel.com/videos/StellarKart/

7:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

I can't get the music video to work!!! will someone help me??? =)

8:17 AM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Their music video is SO awesome! good job you guys! and you guys do look SO cute in those sweaters! Lol especially Brian! Lol =) once again you guys did an awesome job!!!

10:32 AM  
Blogger stellarbecky said...

OH MY WORD!!
the music video is HILARIOUS!!!
you guys look goofy in the beginning
but SO HOT in the end!! haha
its great!
and the new cd is AMAZING!!
i saw you guys in may at YC in edmonton AB CANADA! haha
me and my friend gave cody the card
that he taped to his case
lol the two concerts you played. i was in the front of the mosh pit BOTH of them! right next to codys amp. i pretty much went deaf lol
but soo good
you guys RAWK!

10:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

what does it say!! I know don't they look so cute in their sweaters?? And then hotties at the end!! :)

10:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

It starts out old school all smily in sweaters, then when they spray Activate on them they turn into tough cool hot punk rockers. Sweeeeet!

10:55 AM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

I know they look so sweet when they're in those cute little sweaters! and then at the end they are totaly hot!!! =)

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

I know!! I love it!!!

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

aaaahhh!!! I'm so excited for your new Cd! I was so excited about that song activate, because it's excatly what our youth group has been talking about for the past 6 monthes or so. About starting a revolution! I like the line when it says that you can't start a revolution in your sleep. It's so true, our generation needs to get sirious and get out of thier comfort zones because this is the purpose of our lives! Thank you so much for these amazing songs you guys, not only are you fun to sing to but your lyrics are so true! I love you guys! you need to come to Kansas, I can't wait to see you!
Your #1 fan,
~Sonia

1:39 PM  
Blogger kacieroxz said...

Okay I like totally love your new cd!!!! I already memorised me and jesus and am sinnig it possiby at church sunday!!!!!!!!! I love all the other songs too!!!!!!!!!!

2:36 PM  
Blogger volleyballer said...

Hey u guys were great at Zona Yuth Kamp, and thankyou for making my first year the best week in my life. You guys are truely blessed, and just to see what u guys do and how you help change so many people's live it is truely inspirational. Well I got ur cd on the 14th of July, and haven't stopped listening to it ever since. Well God Bless you all and have a safe trip on ur next performances. Just to let you know I am gunna get baptized withing the next two weeks, so thankyou for all you have done.
Your brother in Christ.
Joe

3:43 PM  
Blogger brianstellarkartfan25 said...

LOL~~~!!!

LOVE THE VIDEO FOR "ACTIVATE"!!!


SO creative so funny

FROM DRAB-----------> FAB

NICE MUSCLES CODY~~!!! :)

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

I know I love the music video! It'so cute! Is Adam's wife going to have a baby??

8:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oh yeah........nice muscles Cody!!! :)

9:20 AM  
Anonymous skfan4life said...

^^ not that I know of..or at least not anytime soon..idk

9:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Okay thanks!!! I thought I saw some where that she was going to have a baby!

7:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Actually I think she is........I just checked Adam's myspace and these girls
got a picture w/ his wife and they said congrats on your baby Emma!

8:24 AM  
Anonymous skfan4life said...

oh..hmm i don't know..that would be cool if they do :)

9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

I just got your new cd and i LOVE it. :-) I'm a newly hooked Stellar Kart fan. You guys are amazing. keep up the great work!
<3 Katie

9:04 PM  
Blogger Shane S. said...

Great CD, guys! Rock the Desert was AMAZING, and you've gained a new fan. Keep it up!

9:28 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Aww... are you serious that Adam and his wife are going to have a baby??? That's SO cute!

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yeah, they are going to have a baby!

6:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

I think they are having a girl! How cute!!

8:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

I think they are having a girl! How cute!!

8:45 AM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Aww...! I'm so happy for them! =) That's so cute! =) I'm gonna cry I'm so happy! Lol Awww...

10:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

I know I'm so happy for them too!! I could cry too!! I wonder when she is due!?!?

10:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

CONGRATS ADAM!! ON YOUR BABY!!
Sk needs to come back to Green Bay Cupojoy!!!!
PLEASE?!?!?! LOVE YA GUYS! Keep up the good work!

11:27 AM  
Anonymous amaris said...

I totally love your new cd guys. Its just really awesome. I'm not sure if its true that Adam and his wife are going to have a baby but if it is...Congrats!!! God bless you all and keep singing for Jesus!:-D

12:05 AM  
Anonymous skfan4life said...

Congrats Adam and Sharon!! Love you guys!! God Bless. :)

2:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey guys, I am an "old man" that likes all types of Christian music and enjoy listening to what the students are listening to. Today, my daughter bought your new CD, and I was rather disappointed in Cody's remarks in the acknowledgements, "Yo dawg in the sky...". (Yes, I read them, as I attempt to monitor what my children purchase and listen to, and as one can usually tell alot about a group's or soloist's intentions.)
I believe I know and hope I understand what you may be meaning, but to refer to our Lord as a "dawg" is rather blasphemous and distastful.
Otherwise, I have to admit, although I am not a big fan of this type music, I do appreciate what you are singing. I pray that God will use your music to further His kingdom work.

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Is anyone here going to be in Cali today at Spirit west coast to see Stellar Kart?

11:08 AM  
Blogger kacieroxz said...

is it true adams wife is having a baby??? Adam is going to be a dad?? if it is congrats

4:14 PM  
Anonymous amaris said...

I just watched your music video "Activate" and I absolutely love love love it. You guys are just too funny! love it. Keep it up 4 Jesus. (wow did I mention "love it" enough)lol.

6:00 PM  
Anonymous dorothy said...

hey i just wanted to say thanks to you guys...i havent bought your new cd yet...mostly cause i just heard about it!lol but i listened to it online....your lyrics are so....amazing!! on both of your cds! and just hearing them and singing along...i can feel myself draw a little closer to God...which is what i really need right now!!! so just keep up the GREAT work!!! God bless! bye

10:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

you guys RAWK!! keep up the great work..
your music video for activate was so funny i loved it!
I lUV your new CD its awesome too! =^D


god bless,

Sam<3

12:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

did anyone go to Spirit WEst coast?? Was it awesome?

12:48 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Yeah did anyone go to spirit west coast??????

7:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

you guys rock! please come to Norway!!!

4:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is a awesome CD!!! I was wondering if you would come out with an accompaniment of the song "Me and Jesus"?

8:33 AM  
Blogger disciplerose said...

hey guys! just read an article on your swc journey--rad to see how God has moved in your work. i'm stoked to see where He'll take you all next...much love and prayers.
sonburn fan to the end:)

~stellar chick still rokin it so kewl

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Just wanted you guys to know how much "me and Jesus" blessed me. I was going through something...and that song ministered to me in a way that was incredible!
Thanks a ton.
Blessings to each of ya!
-micala

2:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

i was wondering if Stellar Kart would ever do a benefit concert to help raise money for building a water well in Africa with my church..

-Brooklyn

1:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

JORDAN'S GETTING MARRIED?????? :(

4:11 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

where did you here that Jordan is getting married??? and when?

6:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

On their myspace!! Someone put a comment about that!! Like a month

6:13 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

yeah i just went on there and I read it too! wow! i cant believe it! do you like him a lot?

6:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

YEAH!!!!!!!! He's is such a babe!! I have like 50 million pics of him!!
I even got a pic w/ him! It was the best day of my life!

6:31 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Awww... and Oh i'm sorry... but you should be happy for him =) Did you get the pic. at a concert?

6:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

YEah, I'm happy for hum!! Yeah, I went to one of their concerts! Have you been to one?
I guess you like Brian?!?! Don't worry nothing gets past me!! LOL

6:36 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

yeah Lol i love Brian sooo.... much!!!!!! LOL! =) and yeah i've been to one of thier concerts. I went to one like about 3 weeks ago it was SO awesome! and i was standing like so close to Brian and I almost touched his hand but it was too late! but that day was the best day of my life!!! I love him!!!

6:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yeah, I was really close to Cody and Brian! And I touched Brian cause he jumped off the stage and pretty much plowed me over!! Ilove them all!!

6:46 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Lol. yeah, You are SO lucky!!! when did you see them in concert?

6:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

I saw them June 10th!! It was awesome! They signed a shirt and a poster! And I got a pic
w/ them! It rocked!

7:21 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

oh, they were amazing weren't they?! =) and I got them to sign a poster their CD and my ticket! LOL
That concert was the best concert I have ever been to! they are my favorite band! I LOVE them all! are they your fav. band too? =)

8:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

They are totally amazing!! They are my fav band too! they rock my socks!! :)
It was the only concert I went to but It'll probably be my fav too!

9:42 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

so that was your first concert?

9:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

YEAH! I'm a loser that never goes to concerts

7:53 AM  
Anonymous skfan4life said...

I was so close to Adam at the Tucson concert I got to hold his arm for like 10 seconds :) It was awesome!!



If Jordan is getting married..Congrats!!!! I'm so happy for you!! You have a very pretty girlfriend/fiance.;) I saw you and her @ the concert I love ya so much! God Bless you all richly!

9:28 AM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

Lol that's ok at least your first concert was Stellar Kart's! =) LOL
Where did you see them at?

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

They came to Green Bay, Wi.. At a coffehouse!! How about you??
So, have you heard about Adam's wife having a baby?? When is she due??

1:54 PM  
Anonymous brian's#1fan4ever said...

They came to a church near my house in Flagstaff Arizona. they were SO awesome!!! I can't wait till I see them again! =) and yeah i heard that Adam is having a baby! i'm so happy for him and his wife! it's so cute! but I have no clue when she is due... isn't the baby going to be named Emma?

2:30 PM  
Blogger brianstellarkartfan25 said...

if ANY ONE knows if brian has a myspace PLEASE let me know adam said he did but he didn't know what it was !!!

congrats to BRIAN!!! hope you have a wonderful married life!! :)

God bless

Dana from payson az!!!!

8:59 PM  
Anonymous skfan4life said...

Did you guys know that Jordan is getting married in September?! Ahh, I'm so happy for him and Lauren!! :)

12:17 PM  
Blogger Amy said...

Yay for Jordan!

6:57 PM  
Anonymous web hosting sites said...

web hosting sites BLOGGGGGGGERS

I would like to tell everyone I know about a new web site for web hosting sites... If you are looking on ways to mkae money starting a business and need a site to host it on . Visit http://webhost-er.com/ Today

2:25 AM  
Anonymous skfan4life said...

Have ya'll seen this? IT's so Awesome!! http://www.krtko.com/home.html

10:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

I LOVE YOU GUYS U ROCK YOU GUYS SANG AT ZONAYUTHCAMP!!

8:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

HEY, IT'S TIME FOR A NEW COMMENT!

1:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey you guys rock! I love you guys! God Bless!

1:13 PM  
Anonymous skfan4life said...

Hey! How are you guys?! I hope to see a new post soon :)
And again Jordan, congrats on you marriage!! There are like no words to describe how happy I am for you and Laura!!

May God Bless you all richly.
-Amy

10:29 PM  
Blogger dehumidifier said...

Hello

I like your blog. The articles are amazing.
Thank,s

Joel
songs

9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Do you think to come Turkey???

3:17 PM  
Anonymous CiCi said...

Yea, it's a great CD. My friend, he told me about you guys and let me listen to a song and i liked it, so i had to buy the CD.

4:18 PM  
Anonymous Jason Dunn said...

It's my birthday today

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

hey! luv the cd! my sis bot it yesturday! ive seen all those messages about yalls's ages and i no that all yall are 22 except adam, hes 24. and i to would like to marry yall if yall were one person!! gtg luvya!!!

10:05 AM  
Anonymous Gerdine said...

I really love that CD!! I bought it on the EO Youth Day last Saturday.. Thanks for the signatures..=D I couldn't see your act, because we were leaving at 4 o'clock.. I really hope I could see you sometimes again.. Bye bye.. Greetings Gerdine, the Netherlands

10:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home