11/16/07

PUNK THE HALLS II

It's that time of year again, time for the 2nd annual Punk the Halls tour. :) This year we will be bringing out Nevertheless, Eleventyseven, Our Hearts Hero, and Manafest to join us on our 26 city tour that starts November 25th and ends December 22nd. Please check our myspace and website and all that fun stuff to find out info about tickets and locations. i guarantee you will have a great time and feel free to bring the whole family. Brian might even be dressed up like a snowman...or a reindeer...or both...

Also, we will be playing some brand new songs from our record that we just finished. The CD is called "Expect the Impossible" and we will be pre-selling them on this tour. So come celebrate the holidays with us, we might even make it snow... :)

Hope to see you there!
adam

40 Comments:

Anonymous Jordan said...

Oh man, I wish I could see one of the Punk The Halls concerts! It sounds so fun. Oh well, I guess I'll have to be patient and wait to hear the songs until later. Thanks for posting, Adam, and you guys have a great time!

PS: Brian's dressing up as a snowman or reindeer?!?! What?!?!

6:37 AM  
Anonymous Samantha said...

I wanna go sooooooooooooooooooo
bad I live like 2 hours from thousand oaks though! I am so siked about your new alblum!
I bought your uhh....sitting down one about 8 weeks ago.I memorized like every song in a week!LOL
I flunked Science and social studies
to learn the words so quick,and it was so worth the 4 weeks of being grounded.If I go to your concert I will dress up as a reindeer too so look for me!
-----Samantha A.

11:12 PM  
Anonymous Samantha A said...

Ok I posted like 5 mins ago but I am so happy cuz I just learned that the punk the halls thing is in riverside not thousand oaks.I saw you guys in Riverside in May at the Harvest day 7 thingy.I might be able to go now.Oh I pray I can!

11:19 PM  
Blogger Danielle said...

I WANNA GO TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
where is the punk of halls?

I don't think I could go if I wanted to :'(

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

plz adam, will you come to louisiana??? i am sooooo sad cuz i never get to see u guys!!!!! i want to soooo bad!
*wonders why brian is dressing up as a reindeer*

3:12 PM  
Anonymous Mari said...

Hi guys, I love you so much, but I never went to your shows, because you never came to Brazil...

5:30 PM  
Anonymous Jordan said...

Happy Thanksgiving, you guys! Enjoy your day! I'll tell you that one of the things I'm thankful for is how much you've blessed me (and so many other people) with your ministry and music! Keep up the good work and do it all for the glory of God!

8:58 AM  
Anonymous Gerdine said...

When do you guys come to the Netherlands again :)
I was at the EO Youth Day, such an amazing day :D
And when does the new CD comes out in the Netherlands (A)
I'm going to buy it, you see ^^

8:56 AM  
Blogger kumo said...

hello..when is the new CD comming out??

PRAISE GOD BROTHERS!!

9:25 PM  
Anonymous Kaleb http://www.kalebnation.com said...

LOVE the song Punk The Halls. My show just got it. Great track!!! Will certainly be playing it on the show this year.

7:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Is Punk the Halls available to download anywhere? Every Tuesday I check iTunes, but to no avail. My students at school would love to hear it!

5:16 PM  
Anonymous Sarah I. said...

I can't wait for the concert in Spokane!! My youth group is going and my friend Nathanael and I are sooooooooo excited about it!!!

3:22 PM  
Anonymous pety12 said...

hey

sorry me for the portuguese!!!

gosto muito de voces, e quero que venha ao Brasil, em Sao Paulo!!!

thank you, que Deus te abencoe!!

7:53 AM  
Blogger Danielle said...

Hey while your at it, come to MN rather down in Mankato, but you probably wouldn't do that.

can't wait til I meet you guys!

Danielle

8:56 AM  
Anonymous naomi:) said...

oooooo brian, how 'bout both? ;D

11:52 AM  
Anonymous Sarah I. said...

Your concert in Spokane last night ROCKED!!!!!!!!
If I had known you were right behind me for half the concert, Adam, I would've totally asked for your autograph....

"Brian, Come Back!" lol. That was so funny :-) And then he came back dressed as Santa. Haha :-)

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Omy gosh!!! I'm so excited to go to your concert tomorrow at club 3 degrees! I'm stoked! I no all of your song!!! I LOVE YOU GUYS!!
God bless you guys! see ya tomorrow. have a safe trip to minnesota and bundle up (;

6:03 PM  
Blogger Beth DK said...

i so got to see you guys last night act club 3 degrees in minneapolis, mn! it was a great conert! i drove about five hours for it...so worth it!!!! God is doing some radical things through you guys...way to stand out and stand up...KEEP GOING!!!! :)

12:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

You guys are soooooooo awesome well quite awhile ago I went to the Pumpkin Bash with my friend, and we got to see you guys there! I didnt even know about you guys than but than I like fell in love with you!!! We bought a CD and every couple weeks we switch off the CD so we can listent to it! I'm getting a creative Zen soon and im gonna put some of your songs on it!!! And your all sooooooooo adorable too!!! Bless you guys so much for letting me enjoy real awesome Christian music! Some people think that Christian music is just for emo people but I think its for anyone!! Well bless you guys again and I hope to someday get your autographs or something that would be so cool!!!

p.s. im not really ananymous im goin by SKPink here my friend here is SKPurple ironic isnt it?!?

1:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

We had a great time at Punk the Halls - Illinois - you guys are the best and not sure who had more fun, my daughter and her friends or ME. Enjoyed "Santa Brian" having fun with the crowd. (Blessings 2 ya all for more success in '08 - from the "cool mom" in the pink santa hat). Ha!

4:56 PM  
Anonymous Baukje said...

Could you please bring the new record to Holland when you come here? I live in Holland, so it's impossible for me to go to Punk the Halls.. :-(

But, I'm gonna beg my mum and dad the whole day until they say I can go to your show in Holland :D

I hope I can see you there! You're great!

11:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello,

I have heard you come to Holland!
I'm so happy about that news :D

I hope to see you guys there!

A happy new year, and God bless you!


Martine

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

does anyone know what kind of guitar cody's v guitar that he brought on punk the halls is?

it's awesome

1:16 PM  
Anonymous SK #1 Fan! said...

Oh my goodness! Your concert was amazing! I had so much fun! "Expect the Impossible" is going to be AMAZING!! Can't wait to see you guys in Albuquerque again!

1:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great music, i love it!

Big kiss from holland =)

7:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hee guys,

You can listening to the new songs at http://www.haveyouheardtheword.com/stellarkart

wooowww, it's so cool!

I hope to see you soon in Holland!

God bless you all,

Martine

7:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

need to update the blog...

5:45 AM  
Blogger The Anonymous Blogger said...

Hey guys, Punk The Halls rocked. Can't wait till your next show out here in Vegas. I'll be there!

5:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

You come back to Holland!
I'm so happy :-D

I can't wait to see you

X Martine

9:26 AM  
Blogger St. Timmy said...

Hey guys!!!
This is Timothy Lin

I was looking for people to contribute to my blog.

www.activatemylife.blogspot.com

The site's name itself came from your song... you could say it kinda inspired it. As a result, my friend and I started a band.

www.myspace.com/childrenofthisbloodywar

Thank you so much for making a difference in my life as well as in the lives of many others.

Thanks for activating people's lives.

6:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ya'll REALLY NEED 2 come 2 Florida, like Pensecola would be Grrrrreat!!!!!!!!! I missed the concert in oct. cuz i had a youth retreat 4 my church 2 go 2. My dad is a minister @ the church so I had 2 go. I wanted to go to the concert and the retreat, but i couldn't do both. oh well! Love ya'll!
Bekah from florida!

3:52 PM  
Anonymous Danielle said...

Hey SK and everybody else,
I just seen 'Innocent' from Stellar Karts new cd, I loved the video, it was so funny!

made a good point tho

and love the song

you people need to hear it

6:22 PM  
Blogger Leah said...

Im Jumping in my seat cause Im like soooo excited!! =D

3:52 PM  
Anonymous Brenda said...

I attended the concert in Effingham, Illinois last night, it was awesome. You guys are truly amazing. My daughter and I enjoyed your show so much, we pre-ordered your new CD and are in anticipation of its arrival.

11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Sk!!!!!!!!!! It's tuesday and i've been listening to the new cd thing online all day! I love it and am so gonna pre-order it. I actually think i have all the songs almost memorized. I think my favorite three are : Right One, Letters, and Pray. I love all of 'em though. Love ya'll.

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Sk!!!!!!!!!! It's tuesday and i've been listening to the new cd thing online all day! I love it and am so gonna pre-order it. I actually think i have all the songs almost memorized. I think my favorite three are : Right One, Letters, and Pray. I love all of 'em though. Love ya'll.

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

you should come to mn, I know you are coming for the sunshine tour, but I can't get up there for that, you should come a little closer to Mankato, even tho theres not a lot of money to spend on great band like you, so never mind

9:01 AM  
Anonymous Jessica said...

Hey

you guys are awsomely amazing!!!!! and you guys should go to dodge city KS sometime.


p.s. Jordan i love your hair.!

5:10 PM  
Anonymous Danielle said...

You guys rocked Holland!

~Dani

1:40 PM  
Blogger kaitlin said...

ooooh i was there!!
on the last tour date
adam called my pants snazzy(:

3:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home